Δευτέρα

Θέλω την ζωή μου και την θέλω τώρα!!!! Της Έφης Κεραμιδά Ψυχολόγος, NLP-Life Coach


Τα γεγονότα αυτή την περίοδο είναι καταιγιστικά και οι αλλαγές μεγάλες… Πώς τις βιώνουμε και πώς τις διαχειριζόμαστε; Πώς βιώνουμε το στρες και τι μπορούμε να κάνουμε για να το ξεπεράσουμε;

Ήξερες ότι δεν πρέπει να τρώμε ωμή τη ζύμη του κέικ?


Όλες το έχουμε δοκιμάσει όμως, δεν είναι καθόλου καλή ιδέα τελικά !

Σύμφωνα με την έκθεση που δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση «Clinical Infectious Diseases», επιστήμονες από τα Κέντρου Ελέγχου & Προλήψεως Ασθενειών (CDC), των ΗΠΑ, καταλήγουν στο συμπέρασμα, πως η συνήθεια αυτή έχει ισχυρά αυξημένο κίνδυνο γαστρεντερίτιδας λόγω των βακτηρίων που ενδέχεται να περιέχει η ωμή ζύμη και τα οποία σκοτώνονται με το ψήσιμο.

Η έκθεση περιλαμβάνει τα πορίσματά τους για μια επιδημία γαστρεντερίτιδας από κολοβακτηρίδιο (e.coli) που καταγράφηκε το 2009 σε αρκετές αμερικανικές πολιτείες, στέλνοντας τελικά στο νοσοκομείο 77 ανθρώπους.

Οι 35 από αυτούς χρειάσθηκαν νοσηλεία έως ότου αναρρώσουν, αλλά ευτυχώς κανένας δεν πέθανε.

Σύμφωνα με την έκθεση, η κατανάλωση ωμής της ζύμης του κέικ είναι μια πολύ συνηθισμένη πρακτική, ιδίως μεταξύ των νεαρών γυναικών.

Από τους ασθενείς που μεταφέρθηκαν στα νοσοκομεία, το 66% είχαν ηλικία κάτω των 19 ετών και το 71% ήταν κορίτσια !


Πηγή : Web Only tanea.gr




































 Zumba, Ζουμπα, εκλογες, γυναικα, ερωτας, αγαπη, ψυχολογία, λαμψη, σφαίρα, ρυθμος,δίαιτα, life,έξοδος,συνταγές,υγεία


Παρασκευή

Το τέλειο δώρο, από την Παυλίνα Κωνσταντάρα


Λατρεύω να κάνω δώρα! Το προτιμώ πολύ περισσότερο από το να λαμβάνω. Μου αρέσει η διαδικασία του να σκεφτώ, να αποφασίσω, να δυσκολευτώ, και τελικά να βρω το τέλειο δώρο. Γι αυτό δε μου αρέσει να κάνω τα δώρα μου βιαστικά, θέλω το χρόνο μου.

Τα τελευταία χρόνια, όχι λόγω οικονομικών δυσκολιών,( εξάλλου τα δώρα κάθε άλλο παρά θέμα χρημάτων είναι ), μου είναι εξαιρετικά δύσκολο να πάρω δώρα στις φίλες μου. Είναι που δεν τις βλέπω, είναι που έχουν οι ζωές μας διαβεί σε δρόμους διαφορετικούς, είναι που χάσαμε την καθημερινή επαφή και νιώθω ότι πια δεν ξέρω τι τους αρέσει, τι θα ήθελαν, τι θα τους άρεσε. Προσπαθώ να σκεφτώ και το μυαλό μου πάει μόνο σε κάτι που θα τους άρεσε τότε. Σήμερα όμως είναι το τώρα, και όχι το τότε, δε θέλω να ζω στο παρελθόν. Δε θέλω να πάρω δώρα από υποχρέωση.

Αποφάσισα λοιπόν, αγαπημένες μου. Το πολυτιμότερο δώρο, αυτό που μας λείπει, είναι ο χρόνος. Μπορεί να μην τυλίγεται σε φανταχτερές ζελατίνες, ούτε να μπαίνει κάτω από το Χριστουγεννιάτικο δέντρο, αλλά ξέρω ότι είναι αυτό που θα μας κάνει να χαμογελάσουμε. Χρόνο μαζί, όπως παλιά.

Καλές γιορτές σε όλους μας

Δευτέρα

“HANDMADE” από την Άννα Μαρία Ψέμμα


ΚΑΙ ΕΓΕΝΕΤΟ.....ΦΩΣ !!!!


Φτιάξτε μόνες σας εύκολα και γρήγορα ένα φωτιστικό για το παιδικό δωμάτιο.

Η φωτογραφία της εβδομάδας του Μανέ Πάγκαλου


Δες το blog του Μανέ Πάγκαλου !
http://www.getbusylivinblog.com

"ίσως ,κάπως έτσι αισθάνεσαι σήμερα.."