Συνεντεύξεις Ευτυχίας : Γιάννης Βαρδής

θυμάμαι τον Γιάννη, 19 χρονών κι εγώ περίπου 24, (“ψαράκια” κι οι δυο μας στον χώρο), να τον κρατώ απ’ το χέρι και να τον παρουσιάζω σε 7.000 κόσμο στην παραλία Αλίμου, για τη φιλανθρωπική συναυλία του Love Radio99, όπου εργαζόμουν. 

Θυμάμαι, ακόμα, την εφηβική όψη του και την απόλυτη ηρεμία που εξέπεμπε. Την ίδια ηρεμία που ακτινοβολούσε και ο πατέρας του, ένας από τους 3 καλύτερους φίλους στη ζωή μου, ως σήμερα. Αγαπώ τη φωνή του Γιάννη, το DNA του, την ανατροφή του και θα θυμάμαι, πάντα, την live ερνηνεία του, όταν τραγουδούσε το “Ειλικρινά”. Απολαμβάνω, πλέον, το χιούμορ και το κέφι του στις τωρινές του εμφανίσεις. Είμαι σίγουρη πως γνωρίζει την ευτυχία. Την είχα δει στα μάτια του, πολλές φορές, όταν τους συναντούσα με τον Αντώνη και την χάριζαν απλόχερα και στους γύρω τους, (φίλους κι απλούς γνωστούς) με μια παιδική ευγένια και το χαρακτηριστικό τους χιούμορ. Αυτή η γενναιοδωρία ψυχής με εντυπωσίαζε.

Όπως εκείνο το τραγούδι-ντουέτο που μου χάρισαν, (έτσι ξαφνικά και γενναιόδωρα) στο CD “Μοναξιά” του Γιάννη,το “Καλό Βράδυ” με στίχους από το moto της εκπομπής μου, το 2000.

 

Αυθεντικότητα, Γενναιοδωρία, Καλοσύνη, Αυτοεκτίμηση είναι, αν ερωτηθώ, τα μυστικά ευτυχίας της οικογένειας Βαρδή. Διαβάστε, γιατί, μας λέει κι άλλα ο Γιάννης.
 Εύη Βισβάρδη
Γιάννης Βαρδής – Εύη Βισβάρδη Giannis Vardis -Evi Visvardi

 

-Ποια είναι μια απλή δραστηριότητα που σε κάνει πιο ευτυχισμένο;

Το να ασχολούμαι με τα παιδιά μου , είναι μία ενασχόληση που με γεμίζει και με κάνει ευτυχισμένο!

 -Τι ξέρεις τώρα για την ευτυχία που δεν το ήξερες, στα 18 ;

Ότι η Ευτυχία βρίσκεται σε μικρά πράγματα, σε καθημερινά. Δεν χρειάζεσαι χρήματα για να είσαι ευτυχισμένος.

-Υπάρχει κάτι που μπορείς να βρείς ότι κάνεις
κατ ‘επανάληψη που μπαίνει εμπόδιο στην ευτυχία σου?

Ναι, κάνω δεύτερες και τρίτες σκέψεις κι έτσι γεμίζει το κεφάλι μου με υποθέσεις και κάνω σενάρια. Αναλώνομαι, λοιπόν, σε σκέψεις και χάνω την ουσία της απλότητας.

-Εάν αισθάνεσαι θλίψη, τί κάνεις για να δώσεις στον εαυτό σου μια ευκαιρία ευτυχίας, έστω στιγμιαία ;

Αυτό που κάνω είναι να κλείσω τα μάτια μου και να οραματιστώ ένα όμορφο μέρος. Το επόμενο που κάνω είναι να πάρω αγκαλιά την γυναίκα μου, είναι κάτι που με γεμίζει!

-Υπάρχει κάτι που έχεις παρατηρήσει στους ανθρώπους γύρω σου, (που λένε ή κάνουν) και μειώνει πολλά από την ευτυχία τους;

Ναι, ένα θέμα των ανθρώπων (και βάζω και τον εαυτό μου μέσα), είναι ότι κρίνουμε και σχολιάζουμε, οτιδήποτε συμβαίνει γύρω μας. θεωρώ, ότι είναι λάθος και αν θέλουμε να έχουμε μια μεγαλύτερη πιθανότητα ευτυχίας, είναι καλό να κοιτάμε μόνο την οικογένειά μας

-Έχεις περάσει μια περίοδο,που αισθάνθηκες ιδιαίτερα ευτυχισμένος ή δυστυχισμένος -αν ναι, γιατί;

Στη ζωή , όπως και να έχει, θα ζήσεις και τα δύο. Έχω αισθανθεί δυστυχισμένος, όταν έχασα τον πατέρα μου κι έχω αισθανθεί ευτυχισμένος με τη γέννηση της κόρης και του γιου μου, δηλαδή τα δύο άκρα!


-Προσπαθείς να είσαι πιο ευτυχισμένος; Αν ναι, πώς;  Έχεις βρει κάποιο «μυστικό»?

Δε θεωρώ ότι υπάρχει μυστικό. Σίγουρα προσπαθώ  να ζω, όσο μπορώ, την κάθε μέρα σαν να είναι μοναδική.

-Σε έχει εκπλήξει ποτέ ένα γεγονός ; Δηλαδή ,με κάτι που αναμενόταν, ότι θα σε κάνει πολύ χαρούμενο ή πολύ δυστυχισμένο και συνέβη το αντίθετο ;
Γιατί, πολλές φορές, γινόμαστε μάντεις γεγονότων στη ζωή μας τα οποία, τελικά, εξελίσσονται εντελώς διαφορετικά .

Ναι εννοείται!  Είναι και αυτό ένα κομμάτι της ζωής. Πολλές φορές περιμένω κάτι και μου έρχεται το ανάποδο! Συμβαίνουν αυτά.


Be a SoulBodygr star:

1. Αν μπορούσε να γίνει πραγματικότητα μια ευχή σου για εσένα και την ανθρωπότητα ποιά θα ήταν αυτή;

Να μην υπάρχει πείνα

2. Πες μια μαγική λέξη !

Κατερίνα – Αντώνης!!!!

3. Πες τί αγαπάς σε εσένα

Την ευγένειά μου (κάποιες φορές)

4. Πες κάτι που θεωρείς Άσχημο !

Αγένεια, αυθάδεια, ψέμα

Συνέντευξη Εύη Βισβάρδη/Evi Visvardi  @Facebook @Instagram

για το www.igynaika.gr