Δευτέρα

Antonella Cuellar : Ο άνδρας που θα με κερδίσει θα πρέπει πρώτα να αγγίξει το μυαλό μου.






Antonella Cuellar : Ο άνδρας που θα με κερδίσει θα πρέπει πρώτα να αγγίξει το μυαλό μου Antonella Cuellar : Ο άνδρας που θα με κερδίσει θα πρέπει πρώτα να αγγίξει το μυαλό μου.

Η όμορφη τραγουδίστρια Antonella Cuellar είναι η γυναικεία φωνή των Kings.

Μεγάλωσε στην Αθήνα ενώ η μαμά της είναι από την Κούβα και ο μπαμπας της από τη Χιλή. Δεν ειναι καθόλου τυχαίο που αυτο το κορίτσι βρίσκεται στον χώρο της μουσικής καθώς η οικογενειακή της παράδοση στο αντικείμενο δεν την άφησε να ξεφύγει!

Από μικρη κατάλαβε το ταλέντο της στο τραγούδι και το χορό και δεν σταμάτησε να το δείχνει συμμετέχοντας σε μουσικές παραστάσεις, latin groups κ.α. Μέχρι που γνώρισε τον Γιάννη από τους Kings και το όνειρο έγινε πραγματικότητα!

Τι την γοητεύει όμως σε έναν άντρα; Σε τι δεν μπορεί να αντισταθεί;

Μίλησε στο i-gynaika.gr 

Γυναίκα σημαίνει;
Γυναίκα σημαίνει αγάπη, ομορφιά, μητρότητα και δύναμη.

Τι προσέχεις πρώτα σε έναν άντρα ;
Τα πρώτο σημεία που με γοητεύουν είναι τα μάτια και το χαμόγελό του.

Τι πρέπει να κάνει ένας άντρας για σε «ρίξει»;
Πρέπει πρώτα να αγγίξει το μυαλό μου. Αν το καταφέρει αυτό και είναι και περιπετειώδης θα έχει τον τέλειο συνδυασμό.

Υπάρχει φιλία μεταξύ των αντίθετων φίλων;
Για εμένα υπάρχει! Όταν συμβαίνει μάλιστα είναι δυνατή και ειλικρινής .

Γίνεσαι αυτό που λέμε «Κατίνα»;
Έχω σκεφτει πολλές εν βρασμώ ψυχής να φερθώ με τέτοιο τρόπο, λέω ΟΧΙ και αρχίζω τις βαθιές ανάσες και να το λύσω το θέμα με το διάλογο.

Ποιός θηλυκός χαρακτήρας καρτούν- σούπερ ηρωίδας θα ήθελες να είσαι και γιατί;
Από μικρή για κάποιο λόγο ταυτιζόμουν με την Μπελ από την Πεντάμορφη και το Τέρας. Ναι ναι… Θα μπορούσα να είμαι αυτη!

Ποιό από τα ανδροκρατούμενα επαγγέλματα πιστεύεις θα μπορούσες να κάνεις;
Χμμ… Θα ήθελα να είμαι Δικαστής για να δίνω δίκιο στους αδικημένους.
Αλλά θα μπορούσα να ασχολούμε και με δουλειές που έχουν εκσκαφείς και τέτοια!

Ένα χαρακτηριστικό των ανδρών που εκνευρίζει πιο πολύ τις γυναίκες;
Αδιαφορία. Είναι ένα χαρακτηριστικό τους που ενοχλεί πολύ όλες τις γυναίκες πιστεύω!

Σε τι δεν μπορείς να αντισταθείς;
Δεν μπορώ με τίποτα στο καλό φαγητό αλλά και στα παιχνίδια (επιτραπέζια κπλ).

Είσαι ευτυχισμένη που είσαι γυναίκα;
Είμαι πολύ ευτυχισμένη και περίφανη όπως θα έπρεπε να είναι κάθε γυναίκα που σέβεται τον εαυτό της!

Που σε βρίσκουμε αυτό το διάστημα ;
Αυτο το διάστημα ειμαι στο στουντιο κ στην προετοιμασία του νέου μας κλιπ!

Συνέντευξη στην Κατερίνα Παναγιωτάκη



 Ευτυχίας : Γιάννης Βαρδής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου