Δευτέρα

Η Ευγενία Σαμαρά μίλησε στο igynaika

    

Η Ευγενία Σαμαρά μίλησε στο igynaika..gr

Ποια είναι η “Στέλλα Καμαριωτάκη” από τον Σασμό 

Την γνωρίσαμε τηλεοπτικά στους Ράδιο Αρβύλα.
Στη συνέχεια την είδαμε στη σειρά του ΑΝΤ1 «Εκδρομή», στο “Οσο έχω εσένα”και στο “Ερωτας μετά” δείχνοντάς μας ότι η υποκριτική είναι η μεγάλη της αγάπη και θέλει πραγματικά να παίζει!

Φύσει και θέσει αισιόδοξη, η Ευγενία Σαμαρά δεν πιστεύει στα αδιέξοδα: «Πιστεύω ότι δεν υπάρχουν αδιέξοδες καταστάσεις. Υπάρχουν λύσεις που δεν έχουμε σκεφτεί. Δεν πιστεύω στο “δεν γίνεται”. Πιστεύω ότι όλα είναι δυνατά και μπορείς να βρεις και τον τρόπο για να τα κάνεις εφικτά».

Μπορεί να είναι εικόνα 3 άτομα και άτομα που χαμογελούν

Την ακούγαμε παλαιότερα κάθε πρωί στο Love Radio 97,5  στο πρωινό του Δημήτρη Ψεματίκα, πράγμα που δεν μας έκανε εντύπωση μιας και την έχουμε ξανασυναντήσει πίσω από το μικρόφωνο σε σταθμό στη Θεσσαλονίκη. Όμως ο βασικός της στόχος είναι η υποκριτική και αυτό το δείχνει ξανά και ξανά από τις επιλογές της.

Το 2015 γνώρισε τον σύντροφό της, επίσης ηθοποιό, Γιάννη Ποιμενίδη στα γυρίσματα της τηλεοπτικής σειράς του Αnt1 «Η εκδρομή». Οι δυο τους αποτελούν ένα από τα πιο δημοφιλή και αγαπημένα ζευγάρια της ελληνικής showbiz, χωρίς όμως να προκαλούν. Σε τηλεοπτική συνέντευξη που είχε παραχωρήσει η Ευγενία Σαμαρά, είχε εξομολογηθεί στο Μεσημέρι #Yes: «Η σχέση με έναν ηθοποιό έχει και τα κακά του. Η σχέση μου με έχει μάθει να μην είμαι εγωίστρια. Μου έχει μάθει την ουσιαστική αγάπη και τι πραγματικά είναι συντροφικότητα».

Η Ευγενία Σαμαρά μίλησε στο i-gynaika

Γυναίκα σημαίνει;
Για εμένα η γυναίκα έχει να κάνει με τη θηλυκότητα. Και η θηλυκότητα δεν είναι παρά ένα επίκτητο σύνολο χαρακτηριστικών που τα κερδίζουμε καθημερινά. Άλλωστε γυναίκα δεν γεννιέσαι γίνεσαι.

Τι προσέχεις πρώτα σε έναν άντρα ;
Τα μάτια του.

Τι πρέπει να κάνει ένας άντρας για σε «ρίξει»;
Τάκλιν .

Υπάρχει φιλία μεταξύ των αντίθετων φύλων;
Εννοείται. Το έχω βιώσει από πολύ μικρή ηλικία .

Γίνεσαι αυτό που λέμε «Κατίνα»;
Όλες μας είμαστε εν δυνάμει κατίνες! Το θέμα είναι πόσο το αφήνουμε να μας ορίσει! Θεωρώ ότι δεν το αφήνω .

Ποιός θηλυκός χαρακτήρας καρτούν- σούπερ ηρωίδας θα ήθελες να είσαι και γιατί;
Η Ποκαχόντας μου έρχεται πρώτη ! Ίσως γιατί πολλές φορές με έχουν παρομοιάσει .

Ποιό από τα ανδροκρατούμενα επαγγέλματα πιστεύεις θα μπορούσες να κάνεις;
Πιλότος! Έχω άγνοια κινδύνου και ταυτόχρονα μου αρέσει να ανεβαίνει η αδρεναλίνη στα ύψη.

Ένα χαρακτηριστικό των ανδρών εκνευρίζει πιο πολύ τις γυναίκες;
Το ότι δεν είναι multitasking!

Σε τι δεν μπορείς να αντισταθείς;
Στη θάλασσα.

Γιατί επέλεξες να γίνεις ηθοποιός;
Δεν ξέρω τι να σου πω. Ξέρω ότι το ήθελα από τα 6 μου και αυτό δεν άλλαξε ποτέ.

Προτιμάς την τηλεόραση ή το θέατρο;
Το καθένα έχει τα καλά του. Αν έπρεπε να επιλέξω κάτι όμως θα διάλεγα το θέατρο. Αγαπώ το πόσο άμεσο είναι και το ότι κάθε παράσταση είναι διαφορετική !

Ποιούς ηθοποιούς από το χώρο θαυμάζεις;
Δεν μπορώ να επιλέξω έναν. Πιστεύω ότι έχουμε πολλούς και αξιόλογους ηθοποιούς στη χώρα μας.

Είσαι ευτυχισμένη που είσαι γυναίκα;
Είμαι ευτυχισμένος άνθρωπος βασικά! Θεωρώ ότι δεν έχει να κάνει με το φύλο…

Πως είναι το κλίμα πίσω από τις κάμερες;
Πολύ καλό… Υπάρχει άριστη συνεργασία παρά τις δυσκολίες που προκύπτουν καθημερινά σε μια τέτοια δουλειά, με τόσες ανάγκες .

Υπάρχουν κοινά στοιχεία του ρόλου με τον χαρακτήρα σου; Αν ναι ποια είναι αυτά ;
Ο δυναμισμός και η επιμονή.

Ποια είναι η “Στέλλα Καμαριωτάκη” από τον Σασμό 

Η Ευγενία Σαμαρά  στο igynaika

Συνέντευξη στην Κατερίνα Παναγιωτάκη


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου