Παρασκευή

Η Νανά μου και ο ψυχίατρος

από την Εύη Βισβάρδη

Όταν γνώρισα τη Νανά Παλαιτσάκη μόλις άρχιζαν να συμβαίνουν στη ζωή μου καταστάσεις σαν αυτές που περιγράφει σήμερα στο βιβλίο της. Εκείνη την εποχή ,στη ζωή της Νανάς συνέβαιναν πολύ ευχάριστα γεγονότα. Βρέθηκα να τα μοιράζομαι μαζί της, τις ώρες που έβγαζα το στόκο της παρουσιάστριας ειδήσεων για να απολαύσω τις εκπομπές μου στο Love Radio. Η ,τόσο εκθαμβωτικά όμορφη και γεμάτη αύρα γλυκιά, Νανά μου είχε γίνει για ‘μενα η γυναίκα φανάρι. "Να προσέχουμε Εύη ,όλο το σκότος των media, να μη σ' αγγίξει. Να σαν τη Νανά" , έλεγα στον εαυτό μου και την καμάρωνα. Ανέπνεα αεράκι δροσερό όταν ήταν στο χώρο και κάθε φορά που κάναμε πλάκα και άκουγα το γάργαρο γέλιο της. Την αγάπησα, έτσι απλά, όχι όπως αγαπάς μια σταρ. Έβλεπα μια καταξιωμένη δημοσιογράφο να φέρει την αύρα ενός μικρού κοριτσιού. Στα δικά μου μάτια. Αυτό το κοριτσάκι αγάπησα κι αυτό το κοριτσάκι θα θυμάμαι να προσπαθεί να με προστατεύσει. Αυτό το κοριτσάκι - γυναίκα που η Νανά μας αφήνει να γνωρίσουμε στο βιβλίο της, πριν και μετά της συνεδρίες με τον ψυχίατρο. Χα χα! Ακαταμάχητη Νανούκα μου, με το ιδιαίτερο χιούμορ, για μία ακόμη φορά παραδίδεις μαθήματα αξιοπρέπειας και στυλ!
Α! Και για πρώτη φορά σ' ευχαριστώ που μόνον εσύ διέκρινες τότε (και με μανία, προσπάθησες να με προφυλάξεις) τη χειρότερη σχέση που είχα στη ζωή μου!
Υ.γ. Στείλε μου το τηλ του ψυχίατρου!



«Τώρα είμαι έτοιμη για τα πάντα. Ότι μπόρεσα εγώ μπορείς να το κάνεις και εσύ, εύκολα» 
Το βιβλίο της με τίτλο «Εγώ και ο ψυχίατρος» ,  κυκλοφορεί από τις εκδρόσεις Λιβάνη.
«Τον τρόπο που ξόρκισα τους δικούς μου δαίμονες έπρεπε να τον διαδώσω. Το κατάλαβα όταν σύρθηκα στον πάτο. Όσο κατρακυλούσα τα συμπτώματα γινόντουσαν πιο έντονα: θλίψη, ενοχές, απαξία, βουλιμικές κρίσεις, άσχημος ύπνος, αδυναμία συγκέντρωσης, φόβος, πανικός και το κυρίαρχο, αδυσώπητο πρόβλημα ΠΟΤΕ, ΠΟΤΕ δεν υπήρξα «αρκετή» για κανέναν».

































Zumba, Ζουμπα, εκλογες, γυναικα, ερωτας, αγαπη, ψυχολογία, λαμψη, σφαίρα, ρυθμος,δίαιτα, life,έξοδος,συνταγές,υγεία


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου