Τρίτη

Μη σώσεις και φας !


από τον Διονύση Καστόρα 

Ένα τραγούδι διέκοψε τις σκέψεις του! Το iPhone χτυπούσε στη τσέπη του και χοροπηδούσε από τη δόνηση στο ρυθμό του Σάκη!
«Σεεε θέλω σαν τρελοοοός….»! Το έβγαλε γρήγορα και το κοίταξε! Στη οθόνη του πόζαρε η δημοσιογράφος σταρ της TV , με χείλη πεταχτά, πρησμένα για την ακρίβεια, που της είχαν κοστίσει όχι και λίγα και  μαλλιά κατάξανθα που γέμιζαν όλη την  touch screen!
-Ναι… είπε εκείνος δειλά και έγειρε ξανά το γυμνασμένο του μπράτσο στη κολώνα της ΔΕΗ.
-Σάκη… άκουσε να του λέει η διάσημη φωνή της!  Με ακούς?
-Ναι… είπε εκείνος δειλά και έμεινε με  το γυμνασμένο του μπράτσο να ακουμπά στη κολώνα της ΔΕΗ.
-Εγώ είμαι παιδί μου… Τι έπαθες? Γιατί δεν μιλάς? Συνέχισε η διάσημη φωνή της!
-Μιλάω… είπε εκείνος δειλά, στην ίδια ακριβώς στάση!
Ο Σάκης ο κηπουρός , ο γιός του παπά της ενορίας και εραστής της διάσημης δημοσιογράφου σταρ της TV, της ανιψιάς της Βάνας που σπούδαζε  σε δραματική σχολή, της κυρίας Ισμήνης (δείτε κεφάλαιο 1), της γυναίκας που κείτονταν στα σαλτσοβαμμένα πλακάκια της κουζίνας της (δείτε τα χάλια της), του γιού του  κρεοπώλη της γειτονιάς (καλύτερα μην δείτε) και άλλων που δεν εμφανίζονται ούτε κατά αλφαβητική σειρά …..έκλεισε το iPhone και ξεκούνησε επιτέλους από την κολώνα της ΔΕΗ!
Το «Σάκης» ήταν το χαϊδευτικό του!   Μόνος του το είχε διαλέξει για τον ίδιο λόγο που είχε διαλέξει το  ringtone στο κινητό του. Είχε βαπτιστεί «Ανεμπόδιστος»! Ναι έτσι τον έλεγαν κανονικά !  Είχε γεννηθεί ανήμερα του Αγίου Ανεμποδίστου και ο ιερέας πατέρας του, του έδωσε το όνομά του! (Οι Άγιοι ΑΚΙΝΔΥΝΟΣ, ΑΦΘΟΝΙΟΣ, ΠΗΓΑΣΙΟΣ, ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟΣ και ΑΝΕΜΠΟΔΙΣΤΟΣ ήταν αξιωματούχοι του Πέρση βασιλιά Σαπώρ του Β'. Επειδή, όμως, ομολόγησαν ότι, είναι χριστιανοί, συνελήφθησαν και μαστιγώθηκαν σκληρά. Έπειτα, τους έριξαν στις φλόγες μιας μεγάλης φωτιάς. Και βέβαια κάηκαν! Γιορτάζουν όλοι μαζί στις 2 Νοεμβρίου, για να μαθαίνουμε και τίποτα!) Από εκεί έβγαλε και το «Σάκης»…
-Φωτιά και λαύρα , σου λέω… Καίγομαι Τατιάνα μου! Καίγομαι! Να μου κλείσει το παλιόπαιδο το τηλέφωνο στα μούτρα? Εμένα? Εμένα? Και έχω και εκπομπή το βράδυ… Πως θα βγώ? Του έχω πάρει και iPad λευκό.. Το πετάω τώρα από το παράθυρο ή δεν το πετάω? Ποιος ο Σάκης! Ο κηπουρός! Που του εμπιστεύτηκα τον κήπο μου … Τι να κάνω Τατιάνα μου? Πώς να αντιδράσω.? Κάλεσέ με . Όχι! Κάλεσέ με στην εκπομπή σου να χαρείς το Νίκο και τα παιδιά… Κάλεσε με να τον κάνω ρόμπα το γάιδαρο! Μη μου αρνείσαι! Μη μου αρνείσαι!
 Έκλεισε το τηλέφωνο και συνέχισε να πηγαίνει πέρα δώθε στο πάνω σαλόνι της μεζονέτας της, γιατί είχε και κάτω! Ακριβώς από κάτω!
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου