Σας έχει τύχει ;;;;;
Η χειραγώγηση του πελάτη κατά την αγορά τροφίμων, ένα άρθρο που έπεσε τυχαία στα χέρια μου
πριν λίγες ώρες . Συμπεριφορές και χειρισμοί που δεν τους εντοπίζεις εύκολα .
Για να δούμε υπάρχει αλήθεια σε όλα αυτά .............
Η βόλτα στο σούπερ .......
Πρώτη εικόνα φρέσκα λαχανικά
και φρούτα ....... όμορφα τοποθετημένα στρατιωτάκια παραταγμένα έτοιμα ξεγελάσουν το Δούρειο ίππο ( τους καταναλωτές )
!!!!Τυχαία η τοποθέτηση τους στην πρώτη γραμμή μάχης ;Όχι φυσικά ... Δύο λόγοι υπάρχουν αναφέρει το άρθρο
1. συνήθως
μπαίνει
κάποιος στο σούπερ με ταχύτητα
μεγάλη . Στόχος λοιπόν είναι η τοποθέτηση κάποιων προιόντων που μπορούν
να προσελκύσουν με το χρώμα και το
άρωμα του τον καταναλωτή . Η πρώτη στάση έγινε . Οι κινήσεις αρχίζουν να
εναρμονίζονται με τον χώρο , ο καταναλωτής χαλαρώνει , με τον τρόπο αυτό
καταφέρνει το κατάστημα να κρατήσει των καταναλωτή περισσότερο χρόνο
στο χώρο του . Το άρωμα των φρέσκων φρούτων και λαχανικών ξεκινούν το
δικό τους
παιχνίδι , οδηγώντας σε σκέψεις θετικές .
2. η
εικόνα αυτή των φρέσκων και ζωντανών ποιοτικών τροφών δίνει την αίσθηση της
σιγουριάς , της ασφάλειας και διασφαλίζει πως το κατάστημα έχει προιόντα που
δεν αμφισβητούνται για την ποιότητα τους.
Σκεφτείτε το έχετε βιώσει ποτέ αυτό
;
Επόμενο σημείο που θα ήθελα
να σταθώ είναι ο φωτισμός , η μουσική και η διάταξη των προιόντων .Τα φρέσκα
προιόντα είναι σωστά τοποθετημένα , με καταπληκτικούς συνδυασμούς των χρωμάτων
ένα ουράνιο τόξο στη γη . Δίνει την αίσθηση πως έχει δημιουργηθεί μόνο για εμάς
. Το φως είναι έντονο , ο υπάλληλος δεν πιέζει κανέναν απλά περιμένει
υπομονετικά να εξυπηρετήσει. Συνήθως ο υπάλληλος φοράει ποδιά , καπέλο και ένα
χαμόγελο .
Ανάλογα με την ώρα η ένταση της μουσικής αυξάνεται
ή μειώνεται .Το έχετε προσέξει αυτό ποτέ ; Παρατηρήστε νωρίς το πρωί ακούγεται κλασική ή χαλαρή μουσική , κοντά στις
10.00 πμ, ως τις 14.00μμ αυξάνεται και είναι ζωηρή όπως και το απόγευμα μετά
τις 17.00 μμ και το Σάββατο δυνατή όλη μέρα . Ο πελάτης κινείται στους δικούς
του ρυθμούς και δεν βγαίνει από τις σκέψεις του , έτσι γεμίζει το καλάθι με άχρηστα
προιόντα .
Έρευνες έχουν δείξει πως το 35% των προιόντων που αγοράζει κάποιος
οδηγείται στο σκουπιδοντενεκέ ( είναι το ποσοστό του κάθε προιόντος που
πετιέται ).
Η πρώτη βόλτα σταματά κάπου εδώ ,αναλογιστείτε και παρατηρείστε πως λειτουργείτε εσείς στο σούπερ .
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
1. Αγοράστε
ότι πραγματικά χρειάζεστε . Υπάρχουν πολλά προιόντα αλλά χρειάζεστε κάποια από αυτά .
2. Λίστα , η μαγική λίστα που θα μα ς οδηγήσει σε
προσεγμένες αγορές προιόντων
3. Αγοράστε
μικρές ποσότητες φρέσκων τροφών , όπως και μικρές ποσότητες από προιόντα με σύντομη ημερομηνία λήξης . Έτσι θα υπάρχουν
πάντα φρέσκες και πλούσια σε θρεπτικές ουσίες τρόφιμα στο σπίτι και θα
αποφεύχθει το πέταμα τροφών .
4. Νηστικό
αρκούδι δεν χορεύει . Επίσης η επίσκεψη στο σούπερ γίνεται με γεμάτο στομάχι ,
έτσι είναι σίγουρο ότι θα απολαύσετε την βόλτα σας στο σούπερ και θα ψωνίσετε
αυτά που πραγματικά χρειάζεστε .
Κυριακή Γούτα
Διαιτολόγος – Διατροφολόγος (BSc), M.P. in Eating Disorders
Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας
MediΔιατροφή – Υπηρεσίες Διατροφής & Υγείας
Μέλος Ινστιτούτου Διατροφικών Μελετών & Ερευνών
Μέλος επιστημονικής ομάδας Διατροφή
τηλ επ. 6973220431 , 2310 359389 , mail. kgoyta@yahoo.gr , kgouta4@gmail.gr
Zumba, Ζουμπα, εκλογες, γυναικα, ερωτας, αγαπη, ψυχολογία, λαμψη, σφαίρα, ρυθμος,δίαιτα, life,έξοδος,συνταγές,υγεία
Zumba, Ζουμπα, εκλογες, γυναικα, ερωτας, αγαπη, ψυχολογία, λαμψη, σφαίρα, ρυθμος,δίαιτα, life,έξοδος,συνταγές,υγεία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου