Τετάρτη

" Ό,τι αισθάνομαι " από την Εύη Βισβάρδη

Αυτή την εβδομάδα το μυαλό μου έχει περάσει μια βόλτα από όλες τις γειτονιές που έζησα.
Την παιδική,την εφηβεία,τα χρόνια της τρέλας, το χτες , το σήμερα..Προσπάθησα να ξαναδώ όλα τα σοκάκια σκέψεων και συναισθημάτων,αναμνήσεων και ονείρων που έχω περπατήσει,μήπως και καταλάβω.
Τί ? έλα ντε! Αυτό ψάχνω..τον τελευταίο καιρό αισθάνομαι πως κάτι έχω χάσει,κάτι συμβαίνει που αγνοώ ή αδυνατώ να κατανοήσω,δεν μπορεί..κάτι γίνεται.
Ίσως μας ήρθαν τα πάνω κάτω,ίσως μας άξιζε ή είναι άδικο, όμως με όλα όσα διαδραματίζονται γύρω μου , μέσα μου, στην τηλεόραση(άλλος κόσμος!) νιώθω αδυναμία,ανόητη ίσως..σαν να ζω σ έναν άλλο κόσμο.Και σίγουρα δεν ξέρω πια τί πρέπει να πιστεψω από όσα ακούω.
Από τη μια απελπίζομαι τόσο βαθειά σαν να μην έχει αύριο κι από την άλλη απολαμβάνω.
Τις αλλαγές στον τρόπο σκέψης κάποιων φίλων μου, τα τηλέφωνα για να με δουν που είναι περισσότερα πια, αλλά και τις αλλαγές μέσα μου.Νιώθω έτοιμη να συγχωρήσω το οποιοδήποτε παρελθόν ή να το εξαφανίσω.Άλλο κι αυτό.Μια η αγάπη και η νοσταλγία να με σαρώνουν και μια να νιώθω πιο δυνατή από ποτέ για διαγραφές μεγάλου βεληνεκούς! χαχα! Είμαι έτοιμη να σε πάρω αγκαλιά ή να σου ρίξω μπουνιά, αναλόγως το όνομα!
Το μόνο που πιθανολογώ είναι ότι το σοκ που έχω υποστεί είναι ισχυρό.
Ξαφνικά όλες οι σταθερές κυματίζουν,όλα τα λόγια δεν φτάνουν για παρηγοριές σε κάποιους φίλους και συνανθρώπους,όλες οι ελπίδες μοιάζουν ανόητες και όλα τα χαμόγελα αναζητούνται  στα προσωπα τις καθημερινότητας μου, στα φιλαράκια από το παρελθόν, στους συναδέλφους,αλλά δεν τα βρίσκω αν δεν πω μια μεγάλη ανοησία(γιατί για το χιούμορ μου δεν φημίζομαι).
Λοιπόν "δεν καταλαβαίνω", ή δεν θέλω να καταλάβω..
αν όμως με καταλαβαίνετε,σας λέω πως ίσως δεν καταλαβαίνω, αλλά επιμένω και χωρίς να ξέρω γιατί (?) αισιοδοξώ."Μακάριοι οι πτωχοί.." ? Ποιος ξέρει...μπορεί να μου συμβαίνει και αυτό.
Κάπου πάντως  διάβασα αυτές τις προτάσεις που και τις καταλαβαίνω και τις πιστεύω..σας ευχαριστώ για την ακρόαση

"Αν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, θα σου μείνουν μια ελιά, ένα αμπέλι και ένα καράβι. Που σημαίνει: με άλλα τόσα την ξαναφτιάχνεις..." Οδυσσέας Ελύτης.

















































Zumba, Ζουμπα, εκλογες, γυναικα, ερωτας, αγαπη, ψυχολογία, λαμψη, σφαίρα, ρυθμος,δίαιτα, life,έξοδος,συνταγές,υγεία




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου