Δευτέρα

Η αλήθεια για τον Άγιο Βασίλη

από την Παυλίνα Κωνσταντάρα
 
 
Ήρθε κάποια στιγμή στα παιδικά μου χρόνια, που άρχισα κι εγώ να αμφισβητώ την ύπαρξη του παχουλού Άγιου με τη λευκή γενιάδα. Πήγα και ρώτησα με δισταγμό τη μαμά μου,γιατί ακόμα είχα αμφιβολίες για το ποιος φέρνει σε εμένα και στον αδερφό μου όλα αυτά τα πολλά δώρα. Τότε η μαμά μου μου είπε την αλήθεια:
Λίγα χρόνια νωρίτερα, είχε κάνει στα ψέμματα ότι την πήρε ο ύπνος στο κόκκινο καναπεδάκι που είχαμε στο σαλόνι... Καθόταν με κλειστά τα μάτια για ώρες, μέχρι που ξαφνικά άκουσε ένα θόρυβο. Άνοιξε ίσα ίσα το ένα της μάτι για να δει τι ήταν αυτός ο θόρυβος. Και τότε τον είδε! Ήταν ο Άγιος Βασίλης που είχε έρθει να αφήσει τα δώρα και έκανε ησυχία ώστε να μην την ξυπνήσει. 
Αλλά αυτό δε μπορούσαμε να το πούμε σε κανέναν, θα έπρεπε να είναι το μυστικό μας, γιατί είχε κάνει ζαβολιά για να διαπιστώσει αν όντως αυτός μας αφήνει τα δώρα. Έτσι κι εγώ σιγουρεύτηκα ότι υπάρχει. Και δε με ένοιαζε τι έλεγαν οι άλλοι. Εγώ ήξερα ότι τα βράδια έρχεται και μας αφήνει τα δώρα, όχι μόνο τη βραδιά πριν τα Χριστούγεννα, αλλά έχει αρκετές ημέρες για να εξυπηρετήσει όλα τα παιδάκια του κόσμου. Ξεκινάει και φέρνει δώρα στα καλά παιδιά, από τη στιγμή που μια οικογένεια στολίζει το δέντρο της, και αν έχει χρόνο και περίσσευμα θα σου φέρει κι άλλα δώρα, γι αυτό μέχρι την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς μπορείς να ελπίζεις και για ακόμα περισσότερα!

Αν θέλεις να πιστέψεις κάτι, θα το πιστέψεις. Με το δικό σου τρόπο, θα φτιάξεις μια ιστορία, ή θα αγαπήσεις την ιστορία που σου είπε η μαμά σου (που ειδικά τότε είναι ο κόσμος ολόκληρος) και θα ζεις τα Χριστούγεννα με τη μαγεία που τους πρέπει. 

Και γιατί και όχι στην υπόλοιπη μας ζωή; Εμένα μια ζωή ο μπαμπάς μου με λέει πριγκίπισσα και τα τελευταία χρόνια έχω βρει το δικό μου πρίγκηπα (ομολογώ ότι χρειάστηκε να φιλήσω κάποιους βατράχους μέχρι να τον βρω!). Το σπίτι μας μοιάζει πολλές φορές με του Χανς και της Γκρέτελ και όταν χάνω το δρόμο, ψάχνω στο έδαφος πάντα να βρω τα πετραδάκια που θα με βοηθήσουν να βρω τη σωστή πορεία. Δεν έχω άμαξα για να τσεκάρω αν θα γίνει κολοκύθα στις 12, αλλά λέω να μείνω ευχαριστημένη με όσα παραμύθια έχω ως τώρα!

Καλή σας, μαγική χρονιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου