Δευτέρα

Το party των «ληγμένων»!


από την Έρση Γκουρνέλου
      

Προχθές έπεσε στα χέρια μου ένα κείμενο του Σταμάτη Κραουνάκη που μεταξύ άλλων έλεγε :
 «Είναι μια πολύ καλή στιγμή να κάνουμε το party με ό,τι μας βρίσκεται. Πάντα πετυχαίνουν αυτά τα party, γιατί βάζει η καρδιά το παραπάνω της»!

Θυμήθηκα λοιπόν πόσο καιρό έχω να μαζέψω σπίτι μου την παρέα «των παραλίγο ληγμένων», -ένα από τα πολλά ονόματα που έχει αυτή η παρέα- και να κάνουμε το αγαπημένο μας party!

Το concept είναι απλό ...
Οτι ξεχασμένο υπάρχει στα ντουλάπια μας λίγες μέρες πριν πεταχτεί στον κάδο ανακύκλωσης συγκεντρώνεται στην κουζίνα του σπιτιού μου και από ένα ακόμα ανεπιθύμητο τρόφιμο μεταμορφώνεται σε ένα ζεστό φαγητό...

Ο καθένας από εμάς μαγειρεύει ότι θέλει ανάλογα με την διάθεσή του και την όρεξή του. Απαραίτητα συνοδευτικά της βραδιάς η μουσική και το κρασί που δεν τελειώνει ποτέ.
Ολοι πάνω από μια κατσαρόλα και στην κουζίνα η απόλυτη χάβρα! Οσο για το μενού... ότι να ΄ναι!
Από μοσχαράκι λεμονάτο μέχρι Ταϋλανδέζικο κουζίνα.

Καμιά φορά στέκομαι σε μια γωνιά και τους κοιτάζω... Οι αγαπημένοι μου φίλοι, μαζεμένοι στην κουζίνα μου να μαγειρεύουν και ταυτόχρονα να κάνουν τις μεγαλύτερες εξομολογήσεις.
Τα «ψεύτικα» δάκρυα από τα κρεμμύδια να μπλέκονται με τα αληθινά, αυτά τα δάκρυα ανακούφισης που έρχονται πάντα μετά από ένα άνοιγμα ψυχής.
Το άβραστο μοσχαράκι που δεν λεει με τίποτα να βράσει και όμως ο αληθινός φίλος δεν θα πει τίποτα στον μάγειρα που ανέλαβε να εκτελέσει –κυριολεκτικά- αυτή τη συνταγή.

Και ύστερα όλοι καθόμαστε στο τραπέζι και είναι φορές που νομίζω πως γύρω από το τραπέζι είμαστε όλοι γυμνοί.
Κανείς δεν υποδύεται τίποτα, κανείς δεν φοράει κανένα ρόλο.
Είμαστε απλά μια παρέα, μια οικογένεια, μια συμμορία μαζεμένη σε ένα σπίτι. Ενα σπίτι που κάθε φορά που γίνεται το party των ληγμένων φωτίζεται όπως τα μικρά πήλινα διακοσμητικά σπιτάκια που τους βάζεις μέσα το ρεσώ. Κάθε ρεσώ στο δικό μου party είναι και μια φωτεινή ψυχή.

Και όλα αυτά στο δικό μου σπίτι, στο δικό μου party, με τους δικούς μου φίλους και τα παραλίγο ληγμένα τρόφιμα.
Ισως γιατί όπως λεει και ο Κραουνάκης «βάζει η καρδιά το παραπάνω της»!


























 Zumba, Ζουμπα, εκλογες, γυναικα, ερωτας, αγαπη, ψυχολογία, λαμψη, σφαίρα, ρυθμος,δίαιτα, life,έξοδος,συνταγές,υγεία





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου